Påske sjov


Det er snart langtid siden at jeg har skrevet noget vigtigt, men her kommer et lille oplæg mere om hvad jeg går og fortager mig, vi har påske og mine 2 dejlige børn har virkeligt oplevet meget, ikke alene har vi fået et årskort til bonbon, men vi har også været på den store hare jagt. Eller nogle vil kalde det en skatte jagt.

Tidligt op og ud og finde legetøj


De var meget tideligt oppe og ude i haven på den store skattejagt, heldigvis havde det sneet så haresporene var tidelige, mine børn tror selvfølgelig ikke på at haren har været der men det var vildt sjovt at lave de fodspor og så placere gaver med legetøj rundt omkring i haven, den lille fik også noget tøj til hendes nye dukker.

En meget positiv dag her i påsken hvor mine børn eneste nedtur har været at konen er syg, men det holder ikke far her tilbage med legene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar